Konu
Vista'nın ’Kopyası’ da Piyasada
28-02-2007, 17:03:30
#7
1PixeL
Üyeliği durduruldu
Kardeşim neden kopya kullanasın ki?
Ya orjinal Microsoft ürünleri kullanalım yada Pardus