Konu
İlk Ödememi Aldım
28-02-2007, 06:15:54
#11
HERSOY
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
benide ikide bi arıyo garanti yok para yollamuşsınız filan diye onay istiyolar her seferinde ben yolladım demekten bıktım