Konu
Kendi başımızın çaresine bakmanın zamanı geldi
26-02-2007, 02:34:36
#67
deli dana
chmod ayarlarını yaptım, şimdide veri tabanını falan tanıtın muhabbeti çıktı, nasıl yazacaz onları? hangi formatta?
dbismi_kullanıcı falan mı yoksa direkt kullanıcı mı ?