bir arkadaşımın sohbet serveri var,site anasayfasından giriş ve chat koymak istiyoruz,bunun için bir scrip lazım,

bir tane var ama ayarlarını yapamadım bir türlü,yardımcı olabilecek varsa sevinirim...