Beyler konuyla elli-elli alakalı bişey söylemek istiyorum. Genelde arkadaşlar maillerin aynı olmasından ve detaylı açıklama yapılmamasından şikayetçi. Binlerce adsense kullanıcısı var bunların hepsine ayrı ayrı mail yazılmaya kalkılsa buna can dayanmaz. ikincisi bu editörler birbirinden farklı. e her adam farklı ağızla yazar. çelişkiler yaşanması olası olur. Kalıplaşmış cevapların yazılması çok doğal ama geçersiz tılamalardan atılma olaylarında ve ilişkilendirilme olaylarında bunların verilerinin ek olarak döküm halinde kullanıcıya sunulsa güzel olur.kendi bakıp anlamış bu geçersiz tıları. o baktığı şeylerin kendisine zarar vermeyecek kadarını verse yeter. veya eski ilişkili kişinin ad soyad ve web sitesi bilgilerini.