Konu
r10 Denizli şubesi
20-02-2007, 19:58:38
#6
Dr.Wave
beyler geldim ya burayı ben nası görmedim
: Allah beni top etmesin emi.
Osmana ben gittim.Güzel etkinlik yaparız orda
ya bi de denizli den Frekans var r10 da ama burayı görmedi muhtemelen.