Birazda google az kazansın..1 kişi 10 tıkladığında bizde googlede kazanıyordu..
Ama bizim banlanma gibi bir lüksümüz varken googleye her şey iyiydi.
Şimdi bizimde reklamlara 1 kere tıklanacak googlede 1 kazanacak.Biz rahat olacaz oda az kazanacak iyi oldu walla sevdim..Sağol radmin gene yapacağını yaptın..Eline Sağlık..