stfrld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uzun bir yazi yazardim savunmak icin ama deymez
Rahat ol, savunacak hiçbir haklı nedenin yok. Tüm savunmalarını öncekiler gibi çürütmeye hazırım Yenilen pehlivan güreşe doymazmış nasıl olsa...