Şu anasayfada üye ol şeysini biraz daha uzat yav

frmtr de görüyordum seni zaten siteyi de aynen tema güzel

ben takılamıcam inş yarın sabah sınavda edebiyatı verip lise mezunu oluyorum

bide en alttaki saat gereksiz değilmi düşünsene bi kişi saate bakmak için foruma girermi zaten sağ alt köşede pc de var