Nedense biz TÜrkler dil öğrenirken hep ilk olarak küfürleri öğrenir ve bir yabancıya kendi dilimizi anlatırken de hep küfürleri öğretiriz ne ilginçtir...
Bu arada Bilişim Terimleri'nin de Türkçelerini derleyip yazarsanız inanılmaz makbule geçer abi elinize sağlık...