aRKADAŞLAR BURAYA BİR LİNK ATACAM SAKIN MSN niz açıkken tıklamayın
benimgibi acemi arkadaşların dikkatine sunmak için attım radmin kardeş bi hata varsa 1 teneke zeytin gönderebilirim
bu linke tıklandığında alt linke cookie gidiyo
Msn niz güm olabilir.


http://www.......tr.tc
http://sniffer.sniperteam.org/log.php


valla tıklarsınız yanlışlıkla die aktif link atmadım