Senbul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke Üye olmadanda konular okunabilseydi.
En nefret ettiğim şey. Paylaşım, paylaşım diye yazıyordu ilk mesajda, içerik gizleyerek paylaşım olmaz, sadece üye kaygısı olabilir (bence).