smiley ları bile senden
dmry bende sana mail atıcaktım bu konu tarzında
bi "kaynak" eklentisi yapsan
çünkü zor oluyor kaynak adı altında link vermek.bu seferde sıkıldım direk yazıyorum adresi bu seferde görüntü çok kötü oluyor
resim ekleme gibi adresi yazalım "kaynak" yada "alıntı" adı altında alıntı yapılan yere direk link vermiş olsun

umarım anlatabilmişimdir