Ben kendi sitemi kendim yparım hiç bi yerdende 1gram bişe çalmam.Forumlara bende karşıyım çünkü;
Artık önüne gelen forum açıyor,kendini webmaster ilan ediyor buda bizim gibi işi bilen insanların dğerini düşürüyor bence.