Scripti indirdim actim baktim bayagi detayli bir seye benziyor zarari olmaz faydasi olur diyecegim ama

Kafama takildi bir sorayim dedim
Bu Adloggeri Adsense kullanilan her siteye ayri ayri kurmak gerek galiba! Cünki Veritabani Admin bölümü herseyi var
10 site varsa 10 defa kurmak cok zahmetli olacaktir.
Scripti kurup test eden Arkadaslar varsa en azindan sistemin nasil calsitigini anlatabilir.
bir kolayi olmasi lazim sanki henüz kurmadim bir sorayim dedim.