unigenclik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi güzel sağolda, google ciddi manada geçersiz tıklama var diye banlamıyor ki ztn herşey yolunda giderken, gösterim tıklama her zamanki gibi oranındayken bile geçersiz tıklama banned diye mail alabiliyorsunuz Ki google asla kendinden akıllı geçinen tipleri sevmez, bu kodu kullananlar ban furyasına dahil olmaz inş
Google amcadan bu kadar korkmanıza gerek yok
Sayfamızda kullandığım kodlara google ne karışır ki ?
Reklam vereni zarara ugratıyormuyuz : Hayır
Reklamlarına sabotaj yapıyormuyuz : Hayır
Adsense Kodlarına en ufak müdahale var mı : Hayır
Spam mı yapıyoruz : Hayır

Sayfamızın en altına javascript kodu koyuyoruz hepsi bu.
Buna karışamaz karışmayada hakkı yok.
Kendi reklam kodlarına herhangi bir müdahale söz konusu degil zaten.
Bu projeyi kullanan binlerce webmaster var.
Yabancılarda çığ gibi büyüyor bu projeyi destekleyenler.

Google amcanın emin ol bundan haberi çoktan beri var.

Tek yaptığımız hangi ip adresleri reklamlara tıklıyor onu gözlemlemek.

Kötü niyetli kişilerin reklamlara tıklamasını engellemek.

Bir ip adresi birden fazla tıklarsa script size otomaik mail atarak bildiriyor.