elektronik postaların okunduğu yenibirşey değil, msn yazışmalarının okunduğu hatta biyerlerde kayıtlı tutulduğu hakkında bisürü şehir efsanesi var.
bence mail ve msn yazışmaları biyerlerde okunuyor hatta arşivleniyor, bilg. mühendisi bi arkadaşımız vardı ona sormuştuk msn dinleniyormu diye, oda programı inceleyip bir kanalın kaynağı belirsiz bir yeri dinlediğini söylemişti.