zaten populer arama kelimelerini kullanmanız size yarar saglamazki..ehh zararıda ortada..baska bi sekilde one cıkın..ne yayınlıyorsanız onlarla cıkın one..ben oyle yapıyorum..PR0 dan PR3 oldu ilk guncellemede..