yazının ilk 4 paragrafında hıkaye anlatılmış zaten bunalrı yazmaya ne gerek vardıkı ? webmaster forumundayız herkes vbuleltınınne yaptığını bılıyor

kişisel goruşume gelınce
lisanssız kullanan ı şikayet filan etmem ben, o kadar para verıyorum ben vbulletıne bırde lısanssız kullananları benmı şikayet edeyım açsınalr br departman bulsunalr kendılerı
bunun dışında zaten benım goruşum varezın fırmalar tarafından bızzat dağıtıldığıdır yoksa direk paralı olsa her kullanıcıya ulaşamaz diye bir düşünceye sahıbım bu yanlız script için değil her yazılım için boyle olduğunu düşünüyorum pazardan pay kapma savaşı onumuz teknoloji yuzyılı...