Arkadaşlar 2 ayrı hostta 2 ayrı forumum vardı birini kapatmak zorunda kaldım ve kapatçak olduğum forumumun yedeğini aldım ..

Şimdi size sorun şu :
  • O yedek aldığım forumu şimdi kullandığım forumla birleştirebilirmiyim ?
  • Yani onun konuları , üyeleri vs şimdi kullandığıma gelecek..
Bu mümkünmü