https://www.r10.net/mybb/17347-herkes...ghlight=create burdada belirtildiği üzere Türkçe yapma şansınız yok createmybb yerine size kayyoyu önereceğim https://www.r10.net/mybb/31227-16-adi...b-kuralim.html de adım adım nası kurulacağı anlatmıştım