Merhaba arkadaşım

Siten güzel,hayırlı olsun... Bence Sitenin en üstündeki 88'e 31 reklamları sitenin en altına al. Onun yerinede Sitenin küçültülmüş logosunu koyup dene istersen Aklıma öneri gelirse yazarım tekrar...Çalışmalarında başarılar dilerim...