Konu
R10 Un Toplisti Neden Yok!
29-01-2007, 11:59:59
#7
Simasher
Üyeliği durduruldu
yani bi bakıma extreme gibi r10unumuz olsun dio
Bence fena olmaz ama yani olucaksa tamamen bütün kaynaklar olsn iwebtool gibi bişe yani