Galiba siteye efektli açılış eklemiştim ondan dolayı geç açılıyor gibi.kaldırmam gerekebilir.tşkler.yaaa site gösterişten uzak. birçok modul blok eklemiştim baktımki çok gereksiz

takvim, saat, kayan üye ,kayan downlaoad ...
Görgüsüzün blogu olmuş anasayfaya eklemişte eklemiş

demesinler dedim kaldırdım.