phpmyadminden pm tablosunu bulup boşaltabilirsin

phpbb nukebbde özel mesaj okuma eklentisi var ben o eklentiyi kullanıyorum

hem uzun zaman bekleyen mesajları siliyorum hemde gözle görünmeyen asalakları görüp banlıyorum