Orada belırttıgım ıbareyı okudun mu bılmıyorum ama okulun resmı sıtesı degılız.
Ögrencı sıtesı.Okulumuzla hıcbır alakası yok yanı
Kurukafaya cogu kısı taktı kafayı ancak foruma gırıp oradakı muhabbetlerı gorunce kurukafa'yı unuttular acıkcası (:
Yorumun ıcın teşekkurler.Birkaç kişiden daha bu sıkayet'ı alırsam kurukafa'yı kaldıracagım...