KoS adlı üyeden alıntı:
ya adam tashak gecmek icin yapmak istiyor aslında güzel fikir herkes makara yapmak icin uye olur benim tek favorim

www.tesekkur.net
yok la tashak deel sadece esprili bi yazı olmasını isetdım hepşi bu