msnplus a gerek yok, kısa sure once bır yerde bulup ındırmıştım,
bir turkun yazdığı vardı adını hatırlayamıyorum sozlerı gırıyordun sorna oturum açıyordun o her şeyı cevaplıyordu
bunu wın serverda kurarsan açı kbırak sabaha kadar 24 saat açık kalır mesela,


eski bir başlık :

https://www.r10.net/programlama/9301-...zabilen-3.html