küçük bir forum..
bi host alırsın yıllık 20ytl
bi domain alırsın yıllık 10ytl
yıllık 30ytl veren herkes bi smf yada phpbb kurup forum sahibi olabilir.
o zaman herkes para mı kazansın?
internette farklılıklar ve iyi işler para kazandırıyor.. her site açan da webmaster değildir ayrıca..
bu yazımdan sonra sanmayın ki ben çok paralar kazanıyorum da böyle diyorum. bende bişi kazanmıyorum web sitelerim üzerinden.
ama her hazır script kuran kendine webmaster diyor ya, sinir oluyorum.