tıklama başına 0.001 - 0.03 arası para kazandığımız şu günlerde sizce webmasterler hak ettiğini alıyor mu ?

bence tr de bir webmasterin tık başı kazanması en az 0.02 olmalıdır.
0.001 değil

buna bir çözüm bulunması lazım bence