Konu
Sizce webmaserler hak ettiğini kazanıyormu?
22-01-2007, 17:49:02
#1
muhammed
tıklama başına 0.001 - 0.03 arası para kazandığımız şu günlerde sizce webmasterler hak ettiğini alıyor mu ?
bence tr de bir webmasterin tık başı kazanması en az 0.02 olmalıdır.
0.001 değil
buna bir çözüm bulunması lazım bence