Arkadaşlar php tabanlı sitem var.Hergün ddoss saldırısı alıyorum.Sitem haftada 1 gün kapanıyor.Ddos saldırıları önleyebilecek bir script varmı?Frewall felan demeyin.Server benim serverım değil.Hostum asp olsaydı ben kendim kod yazarak hallederdim ama php den pek fazla çakmıyorum