Konu
r10 da cıkan böcek :D
21-01-2007, 00:04:18
#18
furkansahin
Üyeliği durduruldu
BlackPhoenix adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
firefox ta görünmemesi kötü
Bende firefox'dada görünüyo