Konu
r10 da cıkan böcek :D
20-01-2007, 06:12:17
#15
deli dana
aytug.akdogan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
deli_dana da vardı,onun ki balık idi..
elleşmeyin balıklarıma, sitede balık besliyom
akvaryum yaptım