Arkadaşlar cevaplar için öncelikle çok teşekkür ediyorum.. Ben bu dosyayı ascii, binary, auto, global, artık ne varsa... bütün formatlarda yolladım.. çekeceğimiz çile varmış demekki.. çalışmıyor şerrefsizin malı..
yalnız biraz önce dikkatimi çekti php infoda
disable_function=ssystem,exec
var.. bu exec olayının disable olmasından mı kaynaklanıyor acaba..