Konu
arkadaşlar delirmek üzereyim nedir bu "shebang" Allahını seven cevap versin..
19-01-2007, 19:47:53
#7
qublicmaster
Ufuk kardeşim, öncelikle cevap için teşekkür ederim.. Fakat zend halihazırda yüklü zaten.. hani dedimya benim tükendiğim an bu an diye; anla işte..