Konu
Joomla Kurulum ve Kullanım Rehberi v.1.0
19-01-2007, 14:12:51
#6
MaD
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
memocan bisey sorabilirmiyim..ben joomla kurmayı denedim ama kurmadı..neden dersen,db sifre ve kullanıcı adı eşleşmedi diyor..eminim dogru yazdıgıma..o kadar site kurdum ettim yanlıslık olamaz..kuramadım gitti