memocan bisey sorabilirmiyim..ben joomla kurmayı denedim ama kurmadı..neden dersen,db sifre ve kullanıcı adı eşleşmedi diyor..eminim dogru yazdıgıma..o kadar site kurdum ettim yanlıslık olamaz..kuramadım gitti