mrb.

bir php dosyası var bunu içindeki bilgileri temada $xxx şeklinde çağırmak istiyorum. bunun mantığı nedir?

bunu öğrenmek ismemdeki amaç

require_once(xxx.php');

şekline çağırdığım dosya sayfada istediğim yerde cıkmıyor
dolayısıyla temada ona belirlediğim yerde çıkmasını istiyorum

kolaya gelsin