Konu
izmir şu saatlerde sallanıyor :(
21-10-2005, 05:49:08
#10
kjunsal
biz bursadan hissettik..
5.9 ile bu kadar hissedilir mi yaw? sanki değer biraz daha yüksek gibi geliyor..