güzel ya,en azından farklı..
hocam daha güzel olacak inşallah çünkü niyetim herkesin ayarını bozmak ben kafayı yedim herkes yesin en azından herkese ummadığı bir forum ile karşılaşmanın hazzını tattıracağım yeni başladım çok redikal düşünceler var burası için aklımda