Konu
izmir şu saatlerde sallanıyor :(
21-10-2005, 05:01:51
#9
neo4646
Üyeliği durduruldu
arkadaşlar 6 şiddetinde 3-4 deprem yaşadık depremin şiddeti 5.7 - 5.8 5.9 fakat 10 dk içinde trafik kitleniyor.
herkez sokaklara fırlıyor. telefonlar kullanılmıyo bi bakıyorum ambulanslar falan geçip gidiyo
zor yani millet sokaklarda yatıyo.