arkadaşlar 6 şiddetinde 3-4 deprem yaşadık depremin şiddeti 5.7 - 5.8 5.9 fakat 10 dk içinde trafik kitleniyor.

herkez sokaklara fırlıyor. telefonlar kullanılmıyo bi bakıyorum ambulanslar falan geçip gidiyo

zor yani millet sokaklarda yatıyo.