radminin söylediği şey çok doğru,hatta sonuçta bizler bile herşeyi bilmiyoruz,hergün yeni şeyler öğreniyoruz,sonuçta kimse tasarımcı,programcı falan doğmadı,hergün sora sora yeni birşeyler öğreniyorsak bu bizim için bir başarıdır,asıl alay edenler utansın yaptıklarından,çünkü onlarında mutlaka bilmedikleri birşey vardır ve birgün sorma ihtiyacı duyduklarında kendileri gibi bir cevap veren olursa ozaman anlarlar gerçeği.Neyse,birbirimize destek olursak her konuda ozaman başarılı bir toplum oluruz.. Yeni başlayanlar sorun sorularınızı,merak etmeyin eminim bizimde sizlerden öğreneceğimiz birçok konu vardır..