oldukça güzel bir fikir : ) bizim de bir eğitim sitemiz vardı, hoş halen var ama okul yüzünden ilgilenemiyoruz ( Takdir.Name : Geliyoruz ) yakında açında, sana da bir uğrarız inşallah.