Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
ben bi kac kez deneme yaptım ama renk zevkim sıfır :=)) hem zaten neyi nasıl yapacagınızıda gosteriyor kolay yol tabi bu..ama bu bana bisey ogretti ordakileri aklımda tuttum simdi style.css de artık neyin neye yaradıgını biliyorum..bu siteye gerek kalmadan