Konu
Makinada Botnet Botu ?
13-01-2007, 02:11:24
#18
Baracuda
Üyeliği durduruldu
butun explorerları kapa veri alışverişini durdur ondan sonra
Başlat>Çalıştır> cmd yaz
netstat -a
yap bakalım syn veri gönderiyorsan o zaman sen bir zombisin..