Konu
Makinada Botnet Botu ?
12-01-2007, 22:10:37
#14
echo
yaw 8 tanede bende var ağlıcam şimdi. kota zate 2.2 de haram olsun bunlar yiyor demek
bende diom msn e girmekle kotamı dolar. hemen kasperle taratıom