1gün önce açtım arkdaşlar siteyi.Uzun zamandırda r10'da gözükmüyodum

iş güç işte.Bakalım yeniden başladık...5-6 senedir akvaryum dünyasıyla ilgileniyorum,biraz tecrübe birazda kaynak bularak böle bi site yaptım...Yorumlarınızı beklerim..(daha tam oturmadı gerçi ana sayfada ufak tefek değiştiricem şeler var.) Saygılar...
Linki Unuttuk vermeyi
AkvaryumMekanı - akvaryum,balık,akvaryum balıkları,akvaryumlar,japon balıkları