bi yenilik yok bu güvenlik açığı kapatıldı.
Birde müjde vereyim . Ayın 22 inde 2.1 versiyonu çıkıyor. 2.1 gelince eklenti leri 0 dan kuracaz ama olsun artık. Bütün eklentiler değişiyor.
hımm neyse ya öyle fazla eklenti yok.
ama şu bazı eklentileri default olarak ekleseler keşke.
-en son mesajlar
-en çok okunanlar vs.