Arkadaşlar merhaba bir senedir pagerankı 5 olan sitem sıfır'a düşürülmüş.Pagerankım sahte falan değildi.Sitem de spam sayfalar da yoktu.Tuhafıma gitti.Bence Google çalışanları pagerankları yeni açılan sitelere verip eski sitelerden alıyor.Backlinki 400 olan site 58 olmuş.Hadi bunu geçtim.Bu durum sadece bende de yok.Mesela r10.nette bende toolbarda sıfır gözüküyor. :S siz ne yapmalıyım ya da yapmalıyız?Bunun elbet mantıklı bir açıklaması vardır.Şu durum da açıkçası benim keyfim kaçtı bu işten.