imagaynı script bendede var.imageshack gib olabilmek için öncelikler resim çıkış kodunu

http://www.maxiupload.net/out.php/i4672.gif

gibi değilde
http://www.maxiupload.net/images/i4672.gif

gibi birşey yapmak lazım.sışarı linki php dosyasında vermesi kötü.Hayırlısı olsun.