Elimde şu an o script var. Fakat Almanca bilen bi arkadaş lazım ayarları için. Yaklaşık 3 sayfalık bi döküman var. Kurulumu 7 aşama ancak güncelleme aşamaları var. Almanca bilen bi arkadaş varsa çeviri yapabilecek paylaşalım scripti. İlk önce buna izin var mı görevli arkadaşlar belirtirlerse. Ona göre tavrımızı belirleyelim.